יום ראשון, 27 באפריל 2014

איך מרכזית טלפונים VoIP עובדת? לעסקים

אם מעולם לא שמעתם על ה-VoIP, תתכונן לשנות את הדרך שאתה חושב על שיחות טלפון למרחקים ארוכים. ה-VoIP, או Voice over Internet Protocol, היא שיטה ללקיחת אותות אודיו אנלוגיים, כמו מהסוג שאתה שומע כשאתה מדבר בטלפון, והפיכתם למידע דיגיטלי שניתן להעבירן באינטרנט.
איך זה שימושי? ה-VoIP יכול להפוך את חיבור אינטרנט סטנדרטי לדרך לביצוע שיחות טלפון בחינם. התוצאה המעשית של זה היא שעל ידי שימוש בכמה תוכנות ה-VoIP החופשיות, הוא יבטיח כי הוא זמין לביצוע שיחות טלפון באינטרנט, אתה עוקף את חברת הטלפון (וחיוביה) לחלוטין.

 
VoIP הוא טכנולוגיה מהפכנית שיש לו הפוטנציאל חוזרת מערכות הטלפון בעולם לחלוטין. ספקי VoIP כמו Vonage כבר בסביבה כבר זמן מה, והם גדל בהתמדה. ספקים גדולים כמו AT & T כבר מגדירים את ה-VoIP קוראים תוכניות במספר שווקים ברחבי ארצות הברית, וה-FCC הוא מחפש ברצינות בהשלכות הפוטנציאליות של שירות ה-VoIP.



מעל לכל דבר אחר, ה-VoIP היא בעצם "המצאה מחדש של הגלגל." חכמה במאמר זה, נצטרך לחקור את העקרונות שמאחורי ה-VoIP, היישומים שלה ואת הפוטנציאל של טכנולוגיה זו המתעוררים, אשר תהיה יותר סיכוי שיום אחד להחליף את מערכת הטלפון המסורתית לגמרי.
הדבר המעניין על ה-VoIP הוא שאין רק דרך אחת לביצוע שיחה. ישנם שלושה "טעמים" שונים של שירות ה-VoIP בשימוש נפוץ היום:
  • אתא - הדרך הפשוטה והנפוצה ביותר היא באמצעות השימוש במכשיר שנקרא ATA (מתאם טלפון אנלוגי). ATA מאפשר לחבר את טלפון רגיל למחשב או חיבור לאינטרנט לשימוש עם ה-VoIP. ATA הוא ממיר אנלוגי לדיגיטלי. זה לוקח אות האנלוגית מהטלפון המסורתי שלך וממיר אותו לנתונים דיגיטליים לשידור באינטרנט. ספקים כמו Vonage ו-AT & T CallVantage הם bundling ATAs בחינם עם השירות שלהם. אתה פשוט לפצח את ATA מחוץ לקופסה, חבר את הכבל מהטלפון שלך שהולך בדרך כלל בשקע בקיר לATA, ואתה מוכן לבצע שיחות VoIP. ATAs מסוים עשוי ספינה עם תוכנה נוספת שנטענת על המחשב המארח כדי להגדיר אותו; אבל בכל מקרה, זה התקנה מאוד פשוט.
  • טלפונים IP - טלפונים מתמחים אלה נראים בדיוק כמו טלפונים רגילים עם מכשיר, עריסה ולחצנים. אבל במקום שיש חברי הטלפון סטנדרטיים RJ-11, הטלפונים IP RJ-45 Ethernet מחבר. טלפונים IP להתחבר ישירות לך נתב ויש לי את כל החומרה ותוכנה הנדרשת נכון המשולב לטיפול בשיחת ה-IP. הטלפונים Wi-Fi מאפשרים עשיית מנוי למתקשרים לבצע שיחות VoIP מכל Wi-Fi נקודה חמה.
  • מחשב למחשב - זו בהחלט הדרך הקלה ביותר כדי להשתמש ב-VoIP. אתה אפילו לא צריך לשלם עבור שיחות למרחקים ארוכים. ישנן מספר חברות המציעות בחינם או תוכנת עלות נמוכה מאוד, כי אתה יכול להשתמש עבור סוג זה של ה-VoIP. כל מה שאתה צריך זה את התוכנה, מיקרופון, רמקולים, כרטיס קול וחיבור לאינטרנט, רצוי אחד מהיר כמו שהיית מקבל באמצעות כבל או מודם DSL. פרט לתשלום ISP החודשי הרגיל שלך, בדרך כלל אין תשלום עבור שיחות ממחשב למחשב, לא משנה את המרחק.
אם אתה מעוניין לנסות VoIP, אז אתה צריך לבדוק כמה התוכנה החופשית ה-VoIP זמינה באינטרנט. אתה אמור להיות מסוגל להוריד ולהתקין אותו בכשלוש עד חמש דקות. קבל חבר כדי להוריד את התוכנה, מדי, ואתה יכול להתחיל להתעסק עם ה-VoIP כדי לקבל תחושה של איך זה עובד.
בשלב הבא, אנחנו מסתכלים איך בדיוק ה-VoIP הוא בשימוש.

תוכלו למצוא עוד מידע על VoIP בסביבת עסקים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה